Professionelt dansk flyttefirma 📦
Vi dækker flytteopgaver i hele Danmark
Ring til 72 23 00 00
Uddannede flyttemænd
Alle vores flyttemænd har kursus i at løfte møbler og pakning af flyttevogne.
Professionelt flytteudstyr
Vi benytter altid professionelt udstyr for at få dine ting fra A til B.
100% tilfredshedsgaranti
Du betaler først, når vores arbejde er helt færdigt – vi garanterer god service.
Få et knivskarpt flyttetilbud i dag
Vores flyttepriser
Kampagne: 795 kr./time
Lille flyttepakke
Flyttevogn med lift
Inklusiv brændstof
Inklusiv alle forsikringer
Inklusiv moms
Pris: 545 kr. / time
Mellem flyttepakke
Flyttevogn med lift
Inklusiv brændstof
Inklusiv alle forsikringer
Inklusiv moms
Pris: 795 900 kr. / time
Stor flyttepakke
3 flyttemænd
Flyttevogn med lift
Inklusiv brændstof
Inklusiv alle forsikringer
Inklusiv moms
Pris: 1200 kr. / time
Ned- og udpakning
2 ned- og udpakningsfolk
Indpakningspapir
Bobleplast
Flyttekasser
Inklusiv moms
Kontakt os for et tilbud
Pris: 795 900 kr. / time
Altid garanteret en god flytning
Din flytning – vores ansvar
Flyttebanden Flyttefirma har hovedbase i Aarhus og København, men vi udfører flytteopgaver i hele Danmark. Hvert år flytter vi over 1000 boliger rundt omkring i landet, og derfor er du godt dækket ind, når du vælger at flytte med os.
Det er vores største prioritet, at dine ting kommer fra A til B i god behold, og det kræver naturligvis professionelt udstyr. Vi har altid flyttetæpper, folie og andet udstyr med når vi foretager flytninger.
Vi er et 360 graders flyttefirma, hvilket betyder, at vi også udfører andre ydelser i forbindelse med flytninger, herunder slutrengøring, handyman service og maler/gulvafslibning service. Ring ind til os for at høre mere.
Bliv kontaktet med et flyttetilbud
Kontakt vores kundeservice
Telefon: 72 23 00 00
Email: kontakt@flyttebanden.dk
Kundeservice status: Åbent 🟢
Kontakt til erhvervsafdelingen
Telefon: 72 23 00 00
Email: erhverv@flyttebanden.dk
Kundeservice status: Åbent 🟢
Handyman service, slutrengøring, ned- og udpakning
Vi er et 360 graders flyttefirma

Udover selve flytningen varetager vi også andre services i forbindelse med flytning. Vi udfører slutrengøring, maler dine vægge, og sliber dit gulv, så du kan komme videre til din nye bolig. I din nye bolig laver vi både nedpakning og udpakning samt montering af møbler .
Med et 360 graders flyttefirma får du ikke bare den bedste pris, men også den bedste service og kvalitet, da koordineringen er mere effektiv. Vi styrer hele projektet, og derfor skal du blot holde styr på dialogen med os som de eneste.
Vil du høre mere om dine muligheder inden for integreret flytteservices, kan du ringe ind til vores hovednummer. Du kan også booke en gratis besigtigelse, hvor du også vil få en fast pris på din flytteopgave.
Bliver dit spørgsmål ikke besvaret? Ring ind til os for at høre mere
Hyppigt stillede spørgsmål
Hvornår starter afregningen af timer?
Hos os er der gratis udkørsel og hjemkørsel, hvilket betyder at tiden først starter, når flyttefolkene eller handymændene er ude ved adressen.
Hvordan fungerer betalingen?
Der kan betales med bankoverførsel, mobilepay og kontant. Mobilepay og kontant kan betales på flyttedagen efter arbejdet er udført. Derimod skal bankoverførsler ske senest dagen før selve flytningen.
Hvad skal du have klar, når vi ankommer?
Hvis der ikke er bestilt nedpakning og udpakning, forventes der, at dine ting er pakket ned i kasser, og skrøbelige genstande er sat til side. Flyttefolkene pakker også skrøbelige ting ind i folie, hvis de vurderer, at det er nødvendigt.
Er der skjulte omkostninger?
Der er ingen skjulte omkostninger som sådan, dog skal der påmindes om tungløft gebyr på 500 kr. for hver genstand over 70 kg. Gebyret går direkte/ubeskåret til vores flyttemænd, og for at sikre, at de også bliver belønnet for deres ekstra hårde arbejde.
Kan der forekomme forsinkelser på flyttedage?
Der kan sagtens forekomme forsinkelser, og da vi i løbet af dagen foretager flere flytteopgaver, afhænger tidspunktet meget af både trafik og forrige flytteopgave. På kontoret er vi dog meget opmærksomme, og vi opdaterer dig, hvis der skulle forekomme forsinkelser. Vi anbefaler derfor at man afsætter hele dagen til selve flytningen.
Hvordan fungerer timepriserne?
Timeprisen først starter, når vi er ude ved startadressen til vi er helt færdige på slutadressen. Du betaler derfor ikke for at vi skal ud til din startadresse, og heller ikke for at vi skal hjem igen.
Alle timepriser bliver takseret pr. påbegyndt halve time.