Flyttevilkår
Flyttevilkår
Hvad dækker vores forsikring?
Vi dækker almindelig fejl og uheld i forhold til at flytte dine genstande.
Vi dækker:
Værdien af din genstand ved skadestidspunktet.
Vi pålægger os muligheden for at reparere den beskadigede genstand ved at sætte den i væsentlig samme stand som før skadetidspunktet.
Hvad dækker vi ikke?
Nogen ting kan vores forsikring ikke dække.
Nedenfor er nævnt de vigtigste områder, som vi ikke dækkker i forbindelse med en flytteskade.
Fejl med din pakning: Ex. fejlpakket flyttekasse, hvor bunden ryger ud.
Genstande der bliver skadet under flytning, hvor kunden (eller anden part) selv har hjulpet med at bære, dækkes ikke.
Montering/afmontering af genstande/møbler/skabe og lign. dækkes ikke.
Vi dækker ikke elektronik, såfremt det ikke er pakket forsvarligt ind. Her tænkes på original emballage eller bobbleplast.
Dit ansvar for pakning af inventar
Såfremt at inventaret ikke er pakket ansvarligt ind, så forholder vi os retten til selv at pakke det ind. Brug derfor venligst god tid på at pakke det ind, således at du ikke oplever nogle økonomiske overraskelser
Skadesindberetning
Alle skader skal meldes senest 24 timer efter opgaven er afsluttet. Der skal sendes dokumentation herfor.
Brug af underleverandør
Flyttebanden Flyttefirma forbeholder sig retten til frit at anvende underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter. Flyttebanden Flyttefirma kan ikke gøres ansvarlig for skader forvoldt af underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter.
Afbestillinger
Hvis en bestilt opgave afbestilles af kunden dagen før selve transportdagen, er Flyttebanden Flyttefirma berettiget til at afkræve kunden et gebyr på 2000 kr. jf. § 7. Hvis opgaven afbestilles tidligere end dagen før den, aftalte transportdag, så vil gebyret være på 1000 kr.